Avatar billede dudesicko Novice
09. november 2007 - 18:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DANG. jeg kan ikke starte pc nu efter overclocking

Jeg har lige leget med overclocking,jeg har en MSI Motherboard, type aner jeg ikke :)

Efter jeg legede ned biosen, genstartede computeren da jeg savede, og skærmen gik så i sort, nu kan jeg ikke komme ind i biossen igen, da jeg jo ikke kan se en skid, hvad gør jeg nu?
Avatar billede dudesicko Novice
09. november 2007 - 19:09 #1
Kan se på motherboarded der står P965 Platinium
Avatar billede peet-49 Novice
09. november 2007 - 19:12 #2
Reeset bios med jumper på bundkortet eller tag batteriet ud en times tid.
Avatar billede dudesicko Novice
09. november 2007 - 19:19 #3
Ok 1000 tak,prøver jeg lige, vendr tilbage med point omlidt så :)
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
14. marts 2008 - 12:07 #4
Pil nallerne væk fra bios.. Hvis man  ikke er vant til at rode med bios systemet så skal man bare holde sig fra det.. du kan selv se hvordan det jo kan gå! Find en gammel møgspand af en pc og øv dig på den... Ikke en ny pc...
Avatar billede peet-49 Novice
14. marts 2008 - 12:16 #5
devilinheaven->> Du ved ikke, hvad du snakker om.