Avatar billede knock Nybegynder
09. november 2007 - 18:05 Der er 1 kommentar

Trådløs netdriver fra vista til xp

Hej.

Jeg sidder med Windows Vista, med mit trådløse netværk.
Men.. Driveren var ikke installeret fra start, så jeg fik hjælp herinde via dette link:
http://www1.medion.de/downloads/download.pl?id=4953&type=treiber&filename=wlanwam2030_2070vst.exe&lang=dk_neu

den driver fungerer.
Men. Hver gang jeg slukker min computer i et par timer (det en laptop) så forsvinder nettet, også skal jeg installere det trådløse igen.

Jeg vil gerne skifte til XP hvis dette problem ikke kan standes.
Hvis jeg gør det, er der så forskel på driveren, fra at være vista til xp? :)

Håber på lidt hjælp.
Avatar billede heltfin Nybegynder
14. november 2007 - 08:22 #1
Prøv nu bare at køre vista (er god nok)
når du mangler en driver til den og den spørge hvor den skal lede efter den så henvis til C:\Windows\System32 og hvis den ikke finder noget der, så henvis prøv nettet, jeg har kørt vista 32-64 bit på skift i 1.år nu det køre bare ingen nedbrud eller andet det bedste styresystem dags dato

der er forskel på driveren
ellers skriv model her
er det ikke dig også der har skrevet her http://www.eksperten.dk/spm/805687
den har jeg svaret på