Avatar billede washington Nybegynder
09. november 2007 - 12:49 Der er 4 kommentarer

genskabe et slettet billede

Er der nogen, der kan har nogle ideér til, hvordan man evt. kan genskabe en fotomappe, der fejlagtigt er blevet slettet fra harddisken.
Avatar billede sherlock Nybegynder
09. november 2007 - 13:01 #1
http://www.diskinternals.com/

Ellers kig selv i google med "file recover"

Og . Indtil du har fundet dine filer, så lad være med at bruge computeren mere end aller højst nødvendigt, da du risikerer at overskrive dine filer. Og det vil gøre det umuligt at genskabe dem for almindelige menneskepenge!!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. november 2007 - 13:48 #2
PC inspectors file recovery eller smart recoveri fra http://www.fsguard.com/default.htm?Language=1 er lavet til dette. hvis jeg husker ret, så er smart recovery lavet til at genskabe billeder fra camera kort

Runtime's getdataback er også et godt bud
Avatar billede washington Nybegynder
10. november 2007 - 12:37 #3
Tak for svaret...
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. december 2007 - 21:06 #4
... og der er en hel del programmer, der er lavet specielt til at genskabe netop billeder. Har prøvet en del, men de "alm." recovery-programmer (ovennævnte + den fra Stellar Phoenix og OnTrack) er mindst lige så gode til billeder..