Avatar billede jes9 Nybegynder
09. november 2007 - 12:43 Der er 5 kommentarer

Justering af "skærm-placering"

Jeg kan ikke justering "skærm-placering". (sort kant i den ene side af skærm)
Mit grafigkort er GeForce 6150SE nForce 430.
Findes der et værktøj som kan dette?
Avatar billede ktrs Novice
09. november 2007 - 21:50 #1
Prøv at følge det her.
Højer klik på skrive boret,vælg egenskaber, indstillinger, avanceret, er der så ikke en fane der hedder noget med GeForce ??
Avatar billede ktrs Novice
09. november 2007 - 21:51 #2
Hvilken skærm har du ??
Avatar billede ktrs Novice
09. november 2007 - 21:56 #3
Hvilken Operativsystem køre du med ??
Avatar billede jes9 Nybegynder
10. november 2007 - 03:34 #4
Jeg bruger Vista det var ikke noget problem da jeg brugte XP der kunne jeg godt justere skærm-placering ved brug af installeret driver.
Avatar billede ktrs Novice
10. november 2007 - 13:29 #5
Har du hentet den nye driver til dit skærmkort som passer til vista, hv is ikke er det en mulighed for at løse problemet.

Ved ikke om du køre 32bit eller 64bit vista men her er til begge.

32bit:
http://www.nvidia.com/object/nforce_winvista32_15.01.html

64bit:
http://www.nvidia.com/object/nforce_winvista64_15.01.html