Avatar billede scotch Nybegynder
09. november 2007 - 12:38 Der er 1 kommentar

Opgradering af Harddisk på bærbar. lidt hjælp tak.

Hej jeg har lige opgraderet min LG sr express dual med lidt flere ram og en harddisk..  men den kan ikke starte op med den nye harddisk. den viser det første bios billede og genstarter lige efter..  Er gået fra en Fujitzu sata 100gb 5400 rpm til en Hitachi 200gb 7400 rpm..  skal man gøre noget spicelt før den virker..  for den kan ikke boote min windows cd, det når den ikke før den genstarter.
Avatar billede tonygk Nybegynder
09. november 2007 - 13:07 #1
Jeg tror det hjælper med at slipstreame, hvis det nye harddisk er en SATA.
http://www.boegebjerg.dk/lars/sata2.htm
Læs først vejledningen.