Avatar billede arnepedersen Forsker
09. november 2007 - 00:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nero 8,0

Når jeg downloader en trialversion af NERO 8 for at se om det er noget for mig sletter den mit kontrolpanel med en besked om der er fejl i min Explorer. Er det noget I kender til?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2007 - 02:18 #1
gå ind i regedit og find følgende sted:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Control Panel\Cpls

slet nøglen der hedder:
Nero BurnRights

Jeg ved ikke hvorfor det virker, har bare læst at det er løsningen.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2007 - 02:22 #2
Det skulle også virke at omdøbe Neroburnrights.cpl i mappen Nero Toolkit
Avatar billede arnepedersen Forsker
09. november 2007 - 09:22 #3
vejmand. Hvor finder man det henne?

Hvad skal man eventuelt omdøbe til?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2007 - 11:05 #4
Brug søgefunktionen under Start -> Søg
Jeg tror den ligger her:
programmer - nero - nero tools/toolkit
Du kan bare omdøbe til et eller andet som du kan huske, hvis du får brug for at omdøbe tilbage.
Avatar billede arnepedersen Forsker
09. november 2007 - 11:07 #5
Efter flere dage med problemer er det - med din hjælp - lykkedes, mange tak.
Jeg har brugt en anden løsning, men du bragte mig på sporet.
Inden du installerer Nero 8 skal du vælge speciel - installation og lade være med at installere Nero BurnRights, det er den der laver kuk i det.
Med venlig hilsen
Arne
Avatar billede arnepedersen Forsker
09. november 2007 - 11:07 #6
Efter flere dage med problemer er det - med din hjælp - lykkedes, mange tak.
Jeg har brugt en anden løsning, men du bragte mig på sporet.
Inden du installerer Nero 8 skal du vælge speciel - installation og lade være med at installere Nero BurnRights, det er den der laver kuk i det.
Med venlig hilsen
Arne
Avatar billede vejmand Juniormester
09. november 2007 - 11:09 #7
Velbekomme, og tak for point.  :-)