Avatar billede lanigo Nybegynder
08. november 2007 - 15:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Løsning til online fakturering

Hej eksperter.

Jeg leder efter en god løsning til online fakturering.

Umiddelbart kan jeg finde firmaet Scandicard som tilbyder en online fakturerings-service. Nogle der har erfaringer med dette firma?

Jeg ønsker at kunne sende fakturaer via email hvor man via et link kommer til et betalings site. Her kan der så betales med diverse kredikort.
Betalingen vedrører en internet service. (Abonnement)

Betalingssitet må gerne være mit eget site jeg har dog ikke rigtig kunne finde nogle produkter som ikke var syltet ind i en masse web-shop funktionalitet som jeg reelt ikke har brug for.

Ser frem til jeres input.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2007 - 16:16 #1
Hej lanigo

Jeg kender ikke til dem du nævner der, men vi har en løsning jeg godt vil præsentere dig for, som sender emails med faktura ud.
Vi har ikke en direkte link til betaling af den, men det kan sættes op, som du siger til betaling på din side eller vores.

Hvis du vil høre/se mere, kan du fange mig på osj@device.dk
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
08. november 2007 - 20:59 #2
Hej Lanigo,

Jeg vil anbefale dig at kontakte www.epay.dk - de kan helt sikkert hjælpe dig.

Det du skal spørge efter er e-mailfakturering eller hostet betalingsformular.
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
09. november 2007 - 11:06 #3
Hej Lanigo,

Har lige fundet et link til dig. Prøv deres eksempel her: http://www.epay.dk/products/addons.asp?m=15 og se om det ikke er noget du kan bruge.

Mvh
TP
Avatar billede lanigo Nybegynder
09. november 2007 - 14:43 #4
Jeg har checket epay. Deres hosted betaligsformular koster 2250 dkr i oprettelse inkl opsætning.
Prisen for en hel betalingsløsning bliver derfor: (eks dankort)

epay hosted        2250
epay årsabonnement  49
pbs årsabonnement  1000 (visa, mastercard, american express)
pbs årsabonnement  1000 (visa/dankort)
pbs oprettelse      250 (ved webhotel)
ialt              4549  1. år herefter 2049 pr år  (3549/1049 eks visa/dankort)

Til sammenligning med Scandicard

Oprettelse alt incl.
til (visa, mastercard, american express)
              83 EUR (650 DKR)
herefter 5 EUR pr md for tilknyttet VISA kort/konto = 60 EUR/450 DKR pr. år

Man får så ikke dankort med.

Det er jo nok disse facts der skal tages stilling til (transaction fees er lidt større for Scandicard).
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
09. november 2007 - 14:57 #5
Tjaa, jeg kan ikke rigtig gennemskue det Scandicard. Du får indbetalingerne på et Scandicard Visa Elctron (precard)? Jf. ePay skriver du eks. Dankort. Det er korrekt. Men Dankortet kan du også kun få, hvis du har en dansk aftale med PBS (da de har monopol på det kort). Men nu har du fået lidt at kigge på :)

God arbejdslyst og weekend!