Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. november 2007 - 06:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

min pc vil ikke starte helt op

når jeg starter min pc gør den som den skal, indtil den kommer ind på skrivebordet og så fryser den.
kan ikke gøre noget, andet end ctrl-alt-delete og genstarte.
jeg køre xp pro.
håber der er nogen der kan hjælpe, hurtigt.
ps: jeg køre i fejlsikret tilstand.
Avatar billede Jensen DK Novice
08. november 2007 - 07:41 #1
Kør i fejlsikret klik start denne computer, h klik på C drev vælg egenskaber, derefter funktioner, så undersøg nu, flueben i de to firkanter klik start klik ja og ok genstart rør intet før den er færdig tager ca 1/2 time.
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. november 2007 - 08:02 #2
det vil min pc ikke. har prøvet 3 gange nu.
når den er på skrivebordet er min mussemakør normal men hvis jeg føre den ned på start kommer der et loading ikon. og det gør den også efter 5 min.
tror måske jeg har fået noget "snavs" på min puter for hvis jeg kigger på mine processer står iexplore.exe på 50% af cpu.
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. november 2007 - 08:03 #3
nogle forslag.
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. november 2007 - 08:08 #4
rettelse det er explore.exe og ikke iexplore.exe
Avatar billede Jensen DK Novice
08. november 2007 - 08:11 #5
Klik start, klik kør, skriv sfc /scannow og klik ok, mellemrum mellem sfc og / din XP skive skal sidde i drevet
Avatar billede Jensen DK Novice
08. november 2007 - 08:15 #6
PS er du automek?
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. november 2007 - 08:21 #7
det vil den heller ikke.
kan også få den til at fryse i fejlsikret tilstand.
tror der ligger noget seriøst snavs på min pc, hvordan finder jeg ud af om der gør det?
og ja jeg er mek, både for finmek og automek,
Avatar billede Jensen DK Novice
08. november 2007 - 08:28 #8
http://www.arlet.dk/index.html?/ccleaner.htm
Prøv at download denne og kør den, både rens og problemer.
Er selv Automek. var kun nysgeri.
Du kommer nok til at oprette dit spørgsmål under Virus, der er mange dygtige
der kan hjælpe dig der.Husk at lukke dette spørgsmål.
Avatar billede Jensen DK Novice
08. november 2007 - 08:33 #9
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm
Denne skal du bruge under dit spørgsmål til katgorien virus.
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. november 2007 - 08:34 #10
hvordan lukker jeg et ?.
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. november 2007 - 08:37 #11
kan du ikke sende et svar så kan jeg lukke det på den måde.
Avatar billede mekanikeren Nybegynder
08. november 2007 - 08:44 #12
lukker