Avatar billede bartsimpson Nybegynder
07. november 2007 - 21:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Internet igennem trådløs til kabel

Jeg har et trådløs net kort som modtager internet, det vil jeg gerne føre videre til mit almindelige netkort så det kan komme igennem en switch så de andre kan bruge det. Vi har kun den trådløse adgang til nettet da vi sidder på vores skole og nogle af de andre har ikke trådløs netkort. Er der nogen måde at gøre det på?
07. november 2007 - 21:16 #1
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/icsxp/index.htm - ser måske lidt mere kompliceret ud end det er ...

Jeg har prøvet det engang...
Avatar billede ierikk Nybegynder
07. november 2007 - 21:25 #2
07. november 2007 - 21:38 #3
... jeg troede du ville bruge DIN PC som modtager/fordeler ?
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
07. november 2007 - 21:40 #4
Ja, jeg vil bruge mit trådløse netkort så det signal kan gå videre til mit "almindelige" netkort og videre over til switchen så de andre kunne bruge det
08. november 2007 - 07:52 #5
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
08. november 2007 - 22:21 #6
Tak karise. Fik faktisk mit hint på siden, skulle bare kører netsetup fra kommandoen, så du må gerne ligge dit svar så du kan få point så jeg kan lukke det her spørgsmål
09. november 2007 - 07:38 #7
Ping...
(Det var et [svar]...)

Ganske smart trix *S*