Avatar billede barcavs Nybegynder
07. november 2007 - 12:35 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Dankort Webshop

Hej

Jeg vil gerne selv lave en webshop, men har aldrig være inde i hvordan man handler med dankort online.. Kan en forklare hvad man skal gøre lidt dybt :D
Tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. november 2007 - 15:08 #1
Du køber dig ofte til den slags tjenester enten via en komplet web shop løsning eller vie en udbyder. Se f.eks. wwww.dibs.dk der har en masse informationer liggende om hvordan du gør og hvad det koster
Avatar billede leif Seniormester
07. november 2007 - 15:10 #2
www.fribetaling.dk er et alternativ
Avatar billede barcavs Nybegynder
08. november 2007 - 14:32 #3
tak skal i have
Avatar billede webcreator Nybegynder
15. november 2007 - 15:58 #4
Hej Barcavs.

Jeg fandt det simpelthen for besværligt og dyrt, at implementere Dankort betaling på min shop - derfor bruger jeg Ewire i stedet. Dermed kan mine kunder betale via deres system med flere forskellige kreditkort, og det koster kun små gebyrer. Som alternativ kan du bruge PayPal internationalt.

http://ewire.dk
http://paypal.com
Avatar billede leif Seniormester
16. november 2007 - 00:05 #5
webcreator -> Personligt går jeg uden om sider som kun tilbyder enten ewire eller paypal