Avatar billede mlabc Nybegynder
07. november 2007 - 10:03 Der er 3 kommentarer

Modtager mails bcc, selvom de ikke er sendt således

Arbejder på notes 6.5.5 både på server og klient, når jeg sender en mail fra eks hotmail til min egen mailadresse med mig selv i til feltet og adskellige i cc feltet. modtager jeg en mail i notes hvor der ingenting står i afsender felt. Hvis jeg prøver lave et svar til alle er jeg den eneste der modtager svar i min hotmail

Er der nogen der kender til denne problematik
Avatar billede jogii Nybegynder
07. november 2007 - 10:11 #1
Nej, men du kan prøve at kigge på View -> Show -> Page Source .
Her vil du få vist den oprindelige SMTP-mail. Så kan du sammenligne kilden med hvad der er overført til hvilke Notes felter (som du kan se i Document Properties).

Du kan evt. forwarde/kopiere topdelen af Page Source herind eller sende til mig.
Avatar billede mlabc Nybegynder
07. november 2007 - 10:34 #2
Jeg får mit afsender navn med fra SMTP men jeg får ikke cc adresserne... hmm mystisk. Men det forklare selvfølgelig også hvorfor at andre ikke får svar, selv om jeg aflevere svar til alle
Avatar billede jogii Nybegynder
29. januar 2008 - 08:10 #3
Hej Michael, er det stadig et problem? Jeg ved godt den er svær at teste, specielt når der står mange i CC. Hvor mange stod i CC-feltet? Kunne du overhovedet ikke se nogen CopyTo i ViewPageSource?