Avatar billede reddevil Nybegynder
06. november 2007 - 15:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vista crash ved start af WMP11 og andre musik afspillere

Når jeg prøvet at starte Windows Media Player 11 fryser min computer total og jeg tvinges til at slukke for den.
Samme problem opstår ved start af iTunes eller Winamp.. VLC player kan dog fint afspille mp3 filer, men det program bruger også egne codec.

Efter problemet er opstået har jeg forsøgt at installere flere 3. parts codec packs uden at det hjalp - Vista crasher stadig når jeg prøver at starte WMP eller lign.
Det har heller ikke været mulig for mig at geninstallere WMP..

Nogle forslag??
Avatar billede j3ppah Novice
07. november 2007 - 08:34 #1
http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=3957&s=682

Prøv lige hente den. den jeg bruger, der virker det hele fint.
Avatar billede reddevil Nybegynder
07. november 2007 - 10:12 #2
Det dybe link virker ikke, jeg bliver redirected til forsiden?
Avatar billede j3ppah Novice
07. november 2007 - 10:16 #3
copy - pass det i addresse linien så virker det
Avatar billede reddevil Nybegynder
08. november 2007 - 20:39 #4
Jeg har prøvet at installere det nævnte codec, men har stadig samme problem: Min computer crasher når jeg prøver at køre WMP, Winamp eller iTunes.....  Nogle forslag???
Avatar billede j3ppah Novice
09. november 2007 - 08:21 #5
smid en highjackthis og få en eller anden til at kigge (ikke mig aner intet om det)
Avatar billede reddevil Nybegynder
14. januar 2009 - 13:24 #6
rydder op i mine gamle ikke lukkede tråde