Avatar billede lalledk Nybegynder
05. november 2007 - 21:27 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Indbygget webcam

Hej :)
Jeg har et indbygget webcam i min bærbar, og jeg deaktiverede det, da jeg skulle prøve at teste et andet cam. Nu kan jeg ikke finde det indbyggede webcam hehe. Nogen der ved, hvor jeg skal lede? hehe

100 point til svaret :)

/lalledk
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. november 2007 - 21:29 #1
I enhedshåndtering???
Avatar billede j3ppah Novice
08. november 2007 - 11:02 #2
hvis det er indbygget i din bærbar, sidder der højst sandsynligt en knap på tastaturet til det. Eller kan du finde den ved at højreklikke på denne computer, trykke administraær, tryk på enhedshåndtering. så skulle der gerne ligge en der heller noget alla cam eller obicam, eller what ever den hedder.
Avatar billede larscl Nybegynder
14. november 2007 - 13:33 #3
Og hvis ikke det virker - så kan du installere et program som bruger cam - f.eks skype. Det vil finde og aktivere kameraet