Avatar billede dinest Nybegynder
05. november 2007 - 14:50 Der er 3 kommentarer

Trådløs forbindelse

Jeg har et cybercity solo abn. med en zyxell p-660r-d1 router.
Har købt en trådløs router som jeg gerne vil have koblet på også. Det er belkin N1 wireless router.
Jeg kan ikke få forbindelse igennem.
Min bærbare pc, kan heller ikke se den trådløse router engang i mellem. Er der nogen som kan hjælpe med opsætning?
Avatar billede dinest Nybegynder
05. november 2007 - 15:03 #1
Der er ingen problemer når jeg kobler sammen med kabler, kun når jeg skal bruge den trådløse forbindelse
Avatar billede carlodk Nybegynder
22. marts 2008 - 22:45 #2
Dette er mere end netværks spørgsmål end et Udbyder spørgsmål. Men.:
Har du testet med andre Computere?
Kan din Computer godt finde andre Wireless forbindelse?
Hvilket Windows/Mac OS/Linux bruger du?
Hvilken Computer er det? Laptop/Model?
Hvilken type netkort er det? Indbygget/USB/PCI/PCMCIA kort?
Avatar billede alexandre Nybegynder
01. oktober 2008 - 01:27 #3
da din router er en N draft, så skal den netværksadapter du bruger i din laptop/pc understøtte N.