Avatar billede tentakkel Nybegynder
05. november 2007 - 13:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan du russisk?

Musiknummeret
On the other hand med Camillo Michel
kunne jeg godt tænke mig at få på midi.  Har søgt og har som det eneste sted fundet den på
http://www.midi.ru/base/131817/

MEN suk... det er på russisk, og jeg synes ikke lige man sådan kan trykke og høre det.

Er der nogen der kunne smutte ind og se hvordan det går med deres russiskkundskaber?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
05. november 2007 - 14:00 #1
ja men jeg kan russisk ,,,, og tror at du skal oprette dig som bruger før du kan høre det --- der er til højre en box hvor man skal logeg ind
АВТОРИЗАЦИЯ = authorisation - authentication
логин: = login
пароль: password

.. men udover det må skuffe dig - der står at man ikke kan frit registrer sig. man skal have en nøøgle - invitation - fra en eksisterende bruger... så tror ikke du får så meget ud af den site.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
05. november 2007 - 14:05 #2
LOL ...

Ok eksperten kan ikke russike tegn ..
men det er ligemeget .. med mindre du kender nogen som har adgang kan du ikke reguisterer dig..
Avatar billede tentakkel Nybegynder
05. november 2007 - 14:14 #3
Av... det var ærgeligt...

Tusind tak for hjælpen...