Avatar billede mk-software Nybegynder
03. december 1999 - 13:55 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hjælp

Er der en der kender et program som kan læse hvor meget trafrik man bruger..
vi har fast forbindse og vi kan ikke få
det til at stemme..
Avatar billede mike@work Praktikant
03. december 1999 - 14:19 #1
Avatar billede mike@work Praktikant
03. december 1999 - 14:19 #2
Og det var et svar :-)
Avatar billede mike@work Praktikant
03. december 1999 - 14:20 #3
DU Meter fortæller dig med hvorstor hastighed du downloader !??!?! Men nu jeg kommer til at læse dit indlæg, så kommer jeg lidt i tvivle om hvad det er du vil ha' ?!?!?

Skal Den måle hastighed - eller skal den måle den mængde du downloader ?!?!?
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. december 1999 - 14:28 #4
Det er selvfølgelig den mængde der bliver downloadet...

Har i en firewall? Der er en del firewalls som kan holde øje med sådan noget.
Avatar billede mk-software Nybegynder
03. december 1999 - 16:43 #5
Nej desvære ikke..
Avatar billede rodriguez Nybegynder
03. december 1999 - 21:24 #6
Kig på http://32bit.bhs.com/ det ligger et program der hedder: HSSpy v.1,0 Det er en tcp/ip monitor. Er det ikke sådan noget?
Avatar billede melvis Nybegynder
02. januar 2000 - 01:50 #7
Hvis du ikk kan for det til at stemme er det jo nok Penge du er interseret i og ikk en hastighed. Har jeg ret.
Dertil kan du bruge Intercent som findes på tucows.inet.tele.dk
Skal jeg finde den helt korekte link må du jo lige sige til.

/melvis
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2000 - 08:58 #8
Øhhh... er Intercent ikke bare til DUN internet?
Avatar billede melvis Nybegynder
02. januar 2000 - 13:13 #9
Hvad er DUN?

/Melvis
Avatar billede mike@work Praktikant
02. januar 2000 - 13:22 #10
Dial-Up Network..... Jeg tror det, og det kan ikke benyttes til det.....

MK-Soft nu må du korrekse mig hvis jeg tager helt fejl: MK har en fast forbindelse, og han/de betaler for den traffik der er på linjen (evt. kun download eller upload). For at MK kan tjekke sin regning er korrekt, så ville han gerne tjekke hvormeget han totalt henter på en måned i MB/GB ?!?!?
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2000 - 13:36 #11
Jeg vil sige at man skal have et eller andet mellemled, imellem hans LAN og Internettet, som holder styr på hvormeget trafik der laves.... Evt. en firewall.

Og jeg må sige det med det samme. Det er MEGET godt at have en firewall hvis man ikke vil have nogen ind udefra. Vi havde lige sat vores firwall op og inden for 3 dage var der allerede en som prøvede at komme ind. Måske var det bare et tilfælde at der var "besøg" så kort efter at firewall'en blev sat op, men man ved jo aldrig.
Avatar billede getalife Nybegynder
10. januar 2000 - 09:22 #12
Prøv med AnalogX NetStat Live på adressen
http://tucows.inet.tele.dk/tool95.html
Avatar billede getalife Nybegynder
10. januar 2000 - 09:25 #13
Eller ICB samme sted.
Avatar billede getalife Nybegynder
10. januar 2000 - 11:43 #14
Internetmeter skulle være godt iflg. skuum.
Se http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=9552
Avatar billede skuumm Nybegynder
10. januar 2000 - 11:51 #15
Internetmeter virker kun til DUN så hut jeg visker
Avatar billede mk-software Nybegynder
12. januar 2000 - 02:07 #16
Jeg har godt nok funde ud af hvad der var fejlen men jeg giver nu GETALIFE
de point.. og lukker dette spørsmål..