Avatar billede jeepson Nybegynder
03. november 2007 - 22:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsbrev. php. mysql database.

mysql database. php. Nyhedsbrev oprettelse
    60 point fra jeepson

X
Jeg har et i123 domæne med mysql med phpmyadmin database.

1) Jeg skal have lave en funktion hvor man kan skrive sin email adresse online og tilføje den til databasen..

2) Dernæst en funktion hvor man online kan logge ind og sende et nyhedsbrev til de brugere der har tilmeldt sig dette..

Der skal være mulighed for at fjerne sin tilmelding til nyhedsbev men er ikke aktuelt endnu. Først de 2 første punkter :-)

Kan næsten intet php men har nogenlunde styr på html. Hvordan og kode?

1 ?

2 ?
Avatar billede petedk Nybegynder
03. november 2007 - 23:28 #1
Jeg kunne måske godt være interesseret i at løse opgaven for dig. Det er et stykke tid siden jeg sidst programmerede PHP, men dette her burde snildt kunne lade sig gøre.

Mail?
Avatar billede morpheus Nybegynder
04. november 2007 - 00:00 #2
Kontakt mig på dni (a) qubix.dk - så finder vi en løsning
Avatar billede lesp Nybegynder
05. november 2007 - 11:05 #3
smid mig en mail på bratsch@ofir.dk

Jeg har det klart dagen efter vi har en aftale.
Avatar billede jeepson Nybegynder
05. november 2007 - 12:22 #4
Jeg havde lagt dette spørgsmål i et andet forum først, men den første der skrev en kommentar, sagde at jeg skulle ligge det herind..

Jeg laver en gratis side for en sportsforening, og de spurgte om ovenstående kunne lade sig gøre.. Mig og min mund :-)

Men jeg kan se på jeres svar at jeg nok ikke skulle have flyttet det.

Jeg er på SU 3500 om måneden og har råd til saltet men ikke ægget..

Jeg havde håbet at det kunne klares med nogle kodestumper og klip og klistre. Jeg vil nødig ulejlige nogen til at bruge mere end et par minutter..

Hvis jeg har lagt dette i den forkerte tråd, så hermed undskyld.

min mail er cherokee_cheif a hotmail.com
Avatar billede netexpose Nybegynder
17. november 2007 - 21:34 #5
Alt respekt til SU folket.. Savner det bestemt ikke ;)

Hvis din viden om PHP er begrænset, så er det måske nemmere at bruge en open source løsning.

Her er f.eks. en ud af mange OS løsninger: www.joomla.dk
Og her er en oversigt over nyhedsbrev "udvidelser" til Joomla: http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,listcats/cat_id,1792/Itemid,35/

Men er du mere hooked på at lære PHP, så vil jeg da anbefale dig at Google efter nogle PHP tutorials.
Avatar billede jeepson Nybegynder
12. marts 2008 - 08:34 #6
Jeg er ked af den lange svartid, men besluttede mig for den åbne løsning.
Jeg havde håbet på nogle koder jeg kunne arbejde med.

Igen:
Hvis jeg har lagt dette i den forkerte tråd, så hermed undskyld.