Avatar billede sorth Novice
03. november 2007 - 21:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

excel ark i word dokument

Kan man hvis man har en word mappe og en excel mappe flette excel ark enkelt vis ind i et word dokument så man derefter kan gemme/sende et word/excel dokument i pdf form.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
03. november 2007 - 22:25 #1
Hvad mener du med at flette?
Avatar billede sorth Novice
03. november 2007 - 22:32 #2
Jeg mener at hvis man har et word dokument så skal man kunne hæfte en ecxel mappe efter .
Avatar billede sorth Novice
03. november 2007 - 22:38 #3
jeg håber dette er svar nok
Avatar billede word-hajen Nybegynder
03. november 2007 - 22:47 #4
Nu skriver du i spørgsmålet flette excel ark enkeltvis. Du kan kopiere det, som du har behov for i Excel og sætte det ind i Word.
Avatar billede sorth Novice
03. november 2007 - 22:52 #5
ja men ikke sidehoved, elle side opsætning gentag rækker øverst
Avatar billede word-hajen Nybegynder
03. november 2007 - 23:01 #6
Nej, for det er jo en del af opsætningen. Men så kan du jo pdf'e din Excel-fil, derefter pdf'e dit Word-dokument og så samle siderne i én PDF-fil.
Avatar billede sorth Novice
03. november 2007 - 23:07 #7
Hvodan gør man det, kan du fortælle mig det
Avatar billede word-hajen Nybegynder
03. november 2007 - 23:25 #8
Når du har pdf'et de 2 filer, kan du indsætte den ene fils sider - hvis du bruger Adobe, kan du sikkert finde funktionen i en Edit/Rediger-menu.
Avatar billede sorth Novice
03. november 2007 - 23:58 #9
tak for hjælpen jeg har fundet ud af det nu  send et svar så du kaN FÅ NOGLE POINT
Avatar billede word-hajen Nybegynder
04. november 2007 - 10:04 #10
Velbekomme.