Avatar billede frseverin Nybegynder
03. november 2007 - 18:45 Der er 6 kommentarer

Musik til HALO3 ?

Hej

Jeg har spillet HALO3 nu, og har gennemført det, og jeg må sige, det er langt det bedste, smukkeste spil jeg noensinde har spillet.. jeg var totalt grebet af  det, og sad og stirrede på rulleteksterne til sidst..

Jeg kunne ikke lade være med at lytte til Musikken der bliver spillet, og må sige den er ligeså genial som spillet.
Så jeg har forgæves prøvet at finde ud af, hvad de forskellige sange hedder, så hvis der er nogen der har et link til det, eller kan sige mig, hvad de hedder, vil jeg blive den lykkeligste person i verden..

På forhånd Tak
Avatar billede killer_bee Nybegynder
03. november 2007 - 19:49 #1
Avatar billede frseverin Nybegynder
03. november 2007 - 21:06 #2
Tak, men jeg tænkte mere på, hvor man kan se hvilke kunstnere der har lavet sangene
Avatar billede killer_bee Nybegynder
03. november 2007 - 21:20 #3
som du kan se fra det første link så er CDen ikke ude endnu .. så lidt svært at finde noget detaljeret .. de neneste andet man kunne støve op af info er at
Marty O'Donnell og Michael Salvatori er komponisterne .. ellers må du bare købe CDen.
Avatar billede enya Nybegynder
03. november 2007 - 21:24 #4
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:16 #5
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
12. januar 2008 - 22:24 #6
Lukketid...???