Avatar billede dkshero Nybegynder
03. november 2007 - 16:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Svar på spørgsmål for at gå videre

hej
er der nogle der har et helt scripts som jeg kan bruge ?
det skal være så man kommer ind på en hjemmeside, der skal være  et spørgsmål og en box under som man skal svare i. hvis man svare rigtigt, skal man bare sendes videre til en html side.

håber i kan hjælpe (:
Avatar billede woowii Nybegynder
03. november 2007 - 16:59 #1
Burde ligge under 'Opgaver' eftersom det er et helt system og ikke hjælp du søger.
Avatar billede morpheus Nybegynder
03. november 2007 - 17:01 #2
Lav en php side med din formular på.

Når der trykkes submit chekker du således:

if($_POST['svar'] == 'det rigtige svar') {
print "<script type='text/javascript'>window.location = 'http://domain.dk/rigtigt.html';</script>";
} else {
print "<script type='text/javascript'>window.location = 'http://domain.dk/forkert.html';</script>";
}

ca...
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. november 2007 - 17:10 #3
Avatar billede dkshero Nybegynder
03. november 2007 - 22:32 #4
morpheus tak for dit svar men da jeg søgte et fuldt script vil jeg lade pointene gå til jakobdo smid et svar.
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. november 2007 - 22:39 #5
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. november 2007 - 23:02 #6
Takker for point.