Avatar billede clausj Nybegynder
03. november 2007 - 11:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HDMI gir problemer ved kloning og sourround

Hej

Jeg´har købt mig en fladskærm(tv) og trukket HDMI kablet her til. Men hvad skal jeg så gøre med sorroundanlægget? For nu det vel sat ud af spillet.? n  Jeg finder det osse vanskeligt at klone de to skærme (altså den der står ved min pc, og så den fladskærm i stuen. Det driller en del  især med skærmopløsningerne.

Har købt en trådløs router belkin n1 i håb at få min DVD netværksafspiller til at virke, men heller ingen resultat.

Er der nogen derude der har  brugbar metode til at køre to skærme, uden at det skal være så besværligt at sætte op?

mvh

Clausj
Avatar billede djmaster Nybegynder
03. november 2007 - 15:11 #1
Lydproblemet burde kunne klares hvis du har en digital lyd-udgang på dit fjernsyn(som jeg mener mange har).
Avatar billede kenp Novice
04. november 2007 - 17:10 #2
Det med klon kræver du køre samme opløsning på begge skærme.. ellers skal du skifte imellem dem.
Avatar billede clausj Nybegynder
04. november 2007 - 18:30 #3
jeg må tjekke digitaludgang på tv ´t, men overstyrer det så hdmi-lyden?  det med klonningen var jeg ikke klar over.
tak smid begge et svar.

clausj
Avatar billede kenp Novice
04. november 2007 - 19:39 #4
her er et svar.

ja hvis du trækker digital lyden ud af fjernsynet igen, så kan du ehnten slå det fra eller også gør den det selv.
Avatar billede djmaster Nybegynder
04. november 2007 - 21:31 #5
svar
Avatar billede djmaster Nybegynder
04. november 2007 - 21:32 #6
svar
Avatar billede clausj Nybegynder
09. november 2007 - 18:46 #7
kenp send svar  igen, tak
Avatar billede kenp Novice
09. november 2007 - 22:36 #8
lidt svært du har givet alle point til djmaster.. så han skal oprette et spørgsmål, hvor point fordelingen sker.
Avatar billede djmaster Nybegynder
11. november 2007 - 11:18 #9
Der ligger point til kenp her: http://www.eksperten.dk/spm/805279