Avatar billede djinkx Nybegynder
03. november 2007 - 01:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skrigende lyd i ht og headphones

Hej,

jeg har et voldsomt irriterende problem. Anvender onboard lydkort og der kommer en meget svag, men ekstremt enerverende lyd ud af både højttalere og hovedtlf, som bliver mere konstant alt efter om man bevæger musen eller ej, eller alt efter hvilke vinduer der er åbne i min Windows Vista.

Det er ligesom en konstant skinger tone/skratten, der forværres når man bevæger musen e.l..

Kan nogle give en god forklaring på dette? Er ved at blive sindssyg når jeg især sidder med hovedtlf. på, mens jeg skal skrue meget op for min pc højttaler før det bliver tydeligt.

HJÆLP!!!

Mvh

Dan Bering
Avatar billede djinkx Nybegynder
03. november 2007 - 01:36 #1
Det skal hertil siges, at denne "tone" allerede opstår ifm med load af bios. Så det er IKKE Vista der der skyld i det.
Avatar billede djinkx Nybegynder
15. marts 2008 - 17:55 #2
Dårlig stel