Avatar billede andreas.s.l Nybegynder
02. november 2007 - 15:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Filer kan ikke slettes?

Jeg har et problem, jeg har 2 filer, som skulle ha' været nogle billeder, men når jeg prøver at åbne dem går den ind i Windows billed- og faxfremviser og skriver "der er ikke noget eksempel" og når jeg prøver at slette den sker der intet. Når jeg prøver at flytte dem til en anden mappe sker der intet. Jeg har prøvet at hente Dr. Delete men det hjælper heller ikke, der skriver den bare "Filen er ugyldig" når jeg prøver at sætte dem ind. De kan heller ikke scannes med et anti virus, der siger den nemlig også er filen er ugyldig.

Nogen der ved hvordan jeg får slettet disse filer?
Avatar billede andreas.s.l Nybegynder
02. november 2007 - 15:44 #1
Når jeg kommer ind i Egenskaber på filen, står der intet.
Avatar billede andreas.s.l Nybegynder
02. november 2007 - 15:57 #2
Nå endnu engang fandt jeg ud af det.. Jeg kopirede alle de andre filer fra mappen ud af mappen, og slettede så mappen.. Mærkeligt, men det hjalp :)