Avatar billede lzzz Nybegynder
02. november 2007 - 12:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke vise flash

Goddag goddag :)

Jeg har nogle problemer med at få vist en flash fil.
Min kode ser sådan her ud:

<table width="720" style="height:100% " border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center">
  <tr>
    <td valign="top">

    <table width="720" style="height:800px;  " border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
      <tr>
        <td valign="top">

        <object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
          codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0"
          width="766" height="800">
    <param name="movie" value="flash/main.swf">
    <param name="quality" value="high">
    <param name="menu" value="false">

    <object data="flash/main.swf"
            width="766" height="800" type="application/x-shockwave-flash">
    <param name="quality" value="high">
    <param name="menu" value="false">
    <param name="pluginurl" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
    FAIL (the browser should render some flash content, not this).

        </td>
      </tr>
    </table>

    </td>
  </tr>
</table>

Hvis jeg åbner siden fra min computer virker det fint nok... Men så snart jeg uploader den til en side så viser den bare en hvid firkant.
Og har prøvet på 3 forskellige gratis sider som jeg har set andre bruge flash på ;)
Så er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt?
Avatar billede w13 Novice
02. november 2007 - 12:08 #1
Ja, det ser ud til at være bygget forkert op. Prøv dette:
---------------------------------------------------------
<table style="width:720px;height:100%;border-width:0;border-collapse:collapse;text-align:center">
  <tr>
    <td valign="top">

    <table style="width:100%;height:800px;border-width:0;border-collapse:collapse">
      <tr>
        <td valign="top">
          <object data="flash/main.swf" width="766" height="800" type="application/x-shockwave-flash">
            <param name="movie" value="flash/main.swf">
            <param name="quality" value="high">
            <param name="menu" value="false">
            <param name="pluginurl" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
          </object>
        </td>
      </tr>
    </table>

    </td>
  </tr>
</table>
Avatar billede lzzz Nybegynder
02. november 2007 - 12:15 #2
Det hjalp ikke rigtig. Stadig en hvid firkant.
Men det kan jo også være der er noget galt med mit flash ;)
Avatar billede w13 Novice
02. november 2007 - 12:16 #3
Det kan jo være, filen ikke følger med. =) Ligger filen også på serveren i flash7main.swf?
Avatar billede w13 Novice
02. november 2007 - 12:16 #4
*flash/main.swf
Avatar billede lzzz Nybegynder
02. november 2007 - 12:25 #5
Jaja den er skam der inde... Fandt også lige ud af at der kommer en fejl når jeg tester filmen.
Det kræver nok et nyt spørgsmål under Flash ;)

Men kom med et svar så skal du få de 30 points. De skal jo gives ud alligevel ;)
Avatar billede w13 Novice
02. november 2007 - 12:28 #6
Okidoke!