Avatar billede larsbrink Nybegynder
02. november 2007 - 10:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indkøb kalder ikke Word men Ordre gør!

Efter at have tilpasset alle dokumenter på salgssiden (ordre) til at bruge word er vi kommet til indkøbssiden (indkøb). Her sætter jeg det samme som på ordresiden vedr. auktionslister men C5 bliver ved med at kalde standardrapporten.

C5 version 3.0 SP3

Er opsat:
1) Generelt => Systemkonfiguration med korrekt sti til dokstyr
2) Auktionsliste under Kreditor er sat som under Debitor til at bruge word for Forespørgsel, Rekvisition og Indkøbsfaktura
3) Generelt => Kartotek => Dokumenttyper har jeg specificeret den korrekte .dot skabelon

Alligevel virker det kun under ordre og ikke under indkøb at word kaldes. Under Indkøb kommer standardrapporten fra C5. Det er konsekvent for dokumenterne under Indkøb selv om alle er sat til xxxxxWord.

Hvad har jeg overset?
Avatar billede jenic Nybegynder
04. november 2007 - 17:36 #1
Der er to aktionslister:

1) Den globale:
"Kreditor > Tilpasning > Aktionsliste > Standard"

2) Den lokale:
"Kreditor > Kartotek > Kredior > Aktionsliste"

Hvis der er opsat en lokal aktion på en kreditor, så vil den have højere prioritet end den globle.
Prøv at kigge nærmere på det.

I aktionslisterne opsætter man en funktion til at pege på en aktion". En aktion peger menlig over på et element.
Prøv også at kigge nærmere i "Generelt > Tilpasning > Aktioner" for at se om din aktion peger rigtigt.
Avatar billede larsbrink Nybegynder
08. november 2007 - 07:52 #2
Jeg får først prøvet det i morgen så vender jeg tilbage med points eller "øv!"
Avatar billede larsbrink Nybegynder
09. november 2007 - 08:26 #3
Det var helt korrekt. Alle kreditorer havde opsat nogle auktionslister? Hvordan kan det være at de har dem som standard. Nu skal jeg ind og slette dem for alle kreditorene...

Men tak for svaret. Det var jo lige det der skulle til!
Avatar billede larsbrink Nybegynder
09. november 2007 - 08:28 #4
Laver lige et nyt spm. med det sidste.