Avatar billede unclefuckers.dk Nybegynder
10. juni 2001 - 20:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Puppetsound: Afvent færdig

Jeg ved at man kan bruge lingo til at pause ens film indtil en puppetsound er afspillet. Men hvordan kan jeg ikke huske. Plz help!
Avatar billede lingoman Nybegynder
11. juni 2001 - 09:40 #1
Du kan bruge soundBusy() funktionen til at teste om den er færdig.

Lad os sige at lyden afspiller i kanal 1.

i din exitFrame handler skiv:

on exitFrame
if soundBusy(1) then
  go to the frame
end if
end

Nu vil den loope i denne frame indtil lyden er færdig

mvh
Geo
Avatar billede unclefuckers.dk Nybegynder
12. juni 2001 - 11:41 #2
Takker.
Jeg havde også fundet frem til det samme efter lidt søgen. (o; Men det skal naturligvis ikke afholde dig fra en belønning.
Er lige begyndt at kigge på lingo, men det er helt sikkert noget jeg vil kigge mere på i fremtiden. Hører også at der er mangel på Lingo-folk i Danmark...