Avatar billede step Nybegynder
02. november 2007 - 00:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Høj CPU- brug i vista uden grund?

Hej eksperten.dk!

Jeg har købt en ny computer for et par måneder siden hvor vista var installeret med på den. Det blev jeg rigtig glad for og det fungerer fint på nær en ting.

Et kort stykke tid efter jeg har købt den er den begyndt at blive mere og mere langsom. Jeg hár ryddet op, defragmenteret systemet og registreringsdatabasen (samt ryddet op), tjekket for spyware, virus osv osv. Der er intet galt såvidt jeg kan se.

Når jeg genstarter computeren er den hurtig som var starten af og CPU'en er lav, men efter et par dage (tændt) stiger den gradvist mere og mere for tilsidst at være utrolig langsom.

Jeg har tjekket temperaturen inde i computeren og den er helt fin.

Er der nogen som har et forslag til hvad der kan være galt?

TUSIND tak for hjælpen!

Mvh. Klaus Hundal
Avatar billede step Nybegynder
02. november 2007 - 00:13 #1
Hej igen.

Kan se at det ikke er min CPU der er høj. Det er "Fysisk Hukommelse" som lægger oppe omkring de 90% og CPU'en ligger og svinger oppe omkring de 50%.
Avatar billede step Nybegynder
02. november 2007 - 00:50 #2
Grunden var der. Jeg fandt den :o) Et program kaldet "Xampp" tog åbenbart alle mine ressourcer på computeren.