Avatar billede edvardj Novice
01. november 2007 - 22:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

teamspeak hvordan gør man opsætningen

hejsa

jeg vil gerne oprette teamspeak men jeg ved ik lige hvordan man sætter det op fra starten, er der nogen der har en guide og gerne på dansk der kan hjælpe mig ???

jeg har hentet programmet her http://www.goteamspeak.com/?page=downloads (den øverste er DL) og det er installeret også men så hører det også op. :-)
Avatar billede edvardj Novice
02. november 2007 - 09:06 #1
Har fundet denne guide http://www.mikel.dk/ts_guide.html  men i opsætningen står der noget om tilføj Server Address:
Har skal du skrive den IP der hører til den server du vil joine. I mit tilfælde 66.55.142.230:8815  hvad er det for en server ???

der er jeg altså lige list lost
Avatar billede edvardj Novice
02. november 2007 - 09:07 #2
lidt lost skulle der stå  lol
Avatar billede knejt Nybegynder
02. november 2007 - 11:00 #3
Vil du oprette Teamspeak som en privat server på din egen computer? Eller vil du bare have programmet indstalleret så du kan forbinde til andre folks Teamspeak server?

Det han mener i guiden er, at han har oprettet Teamspeak som en client, og ipen han omtaler er ipen på den server han ønsker at forbinde til.

Hvis du ønsker at oprette din egen private server på din egen computer skal du downloade Teamspeak_server: http://www.teamspeak.com/?page=downloads
Avatar billede knejt Nybegynder
02. november 2007 - 11:02 #4
Skal nok guide dig igennem når jeg ved om du vil have clienten eller server delen ;)
Avatar billede edvardj Novice
02. november 2007 - 11:30 #5
hejsa

jeg vil have det på min egen pc så jeg hoster vi er nemlig en del efterhånden som spiller cod2 og så har vi snakket om at jeg skulle prøve at se om jeg kunne sætte det op da jeg også har den højeste upload hastighed

har hentet det link der
Avatar billede edvardj Novice
02. november 2007 - 11:33 #6
nu blev jeg lige itvivl  det er da den her ik
TeamSpeak 2 Server
SHA1: 010040a2f52ee91964df5bfb241a46ecc00afd21
MD5: 0bff7d76d7f890cb217baf4b15ff68eb
2.0.23.19 1.58 MB
Avatar billede edvardj Novice
02. november 2007 - 19:08 #7
lukket det virker nu  fik hjælp fra anden side
Avatar billede knejt Nybegynder
04. november 2007 - 18:50 #8
Bare i orden