Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
01. november 2007 - 19:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

driver til fujitsu siemens

Hejsa. jeg har købt en fujitsu siemens bærbar, som havde inst. vista da jeg købte den, nu har jeg så inst. xp på den, men jeg har ikke driverne til xp. hvor kan jeg finde dem hende, jeg syntes det er svært at overskue indde på fujitsu siemens hjemmeside.
modellen er en:
fujitsu siemens amilo med serie nummer ysmk027607
Avatar billede peet-49 Novice
01. november 2007 - 19:58 #1
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
01. november 2007 - 20:09 #2
der har jeg også været inde, så downloader man en bios fil, som man kan brænde på en cd, så installere den det når man strater computeren op, og den melder at det er succusfuldt inst.  men driverne virker stadig ikke, og jeg kan ikke finde dem njogen steder på computeren
Avatar billede oskar Nybegynder
01. november 2007 - 21:52 #3
AMILO Li 1718 er en af den slags computere som kun understøttes af Windows Vista, ingen andre, heller ikke Windows Vista x64. Desværre!
Avatar billede gurly Praktikant
01. november 2007 - 23:45 #4
det kan man jo så også kalde monopol, når der kun findes drivere til vista
der har jo desværre været en hel del spørgsmål her den senere tid der omhandlede samme problem
Avatar billede peet-49 Novice
02. november 2007 - 08:20 #5
Der er flere FS Amilo Li modeller, der ikke har driver til øst/vest generatoren, da der kun er skrevet software til vista.
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
09. december 2007 - 20:22 #6
oskar.. bare læg et svar, du har ret at den kun understøtter vista
Avatar billede oskar Nybegynder
09. december 2007 - 23:16 #7
Svar