Avatar billede kbonline Nybegynder
01. november 2007 - 10:10 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Se billeder på DVD maskine - hvorfor virker det ikke?

Er der nogen der kan give mig en god forklaring på hvorfor jeg ikke kan overføre mine billeder på en DVD (brænde dem) og så se dem på alle DVD maskiner?
Nogle maskiner virker det fint på, men andre ikke vil.
Jeg vil tro det er 50% der virker og 50% som ikke virker.

Det er ligegyldigt om det brændes som DVD-r eller DVD+r og for den sags skyld også CD-r

Hvad kan man gøre for at det altid vil virke?

Findes der programmer som kan lave en Video som kan ses af alle DVD maskiner og som samtidig også ligger billederne så de kan bruges på computer ?
Avatar billede sherlock Nybegynder
01. november 2007 - 10:48 #1
http://www.ulead.com/dps/runme.htm

.....
Your slideshow disc will play on standard DVD players. Archive your original, high-resolution photos on the same disc as your slideshow for safe-keeping.
Avatar billede Beach Mester
02. november 2007 - 01:11 #2
Husk at det ikke er alle DVD-afspillere der vil acceptere brændte skiver!

//Beach
Avatar billede feldingthomsen Nybegynder
12. november 2007 - 21:04 #3
og det er heller ikke alle dvdafspillere der vil afspille billeder.
Avatar billede Beach Mester
13. november 2007 - 00:44 #4
Der findes som sherlock skriver programmer som kan lave en DVD-film ud af dine billeder. Dette vil give større andel i de dvd-spillere der rent faktisk kan se billederne. Men dette bliver som en film, ikke som enkeltbillede. Og stadig kræver det at spillen KAN læse en brændt DVD og ikke kun trykte skiver!

Programmer der både kan generere en DVD-film og tilføje billederne som enkeltfiler der som 1. valg vises har jeg endnu ikke hørt om.

//Beach