Avatar billede toki Nybegynder
31. oktober 2007 - 23:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

aktivering af trådløst netværkskort

Jeg har lige installeret windows xp på en asus x51r

Jeg har et problem med at genvejstasterne ikke virker.. jeg kan ikke installere programmet til det, problemet ligger i at jeg ikke kan aktivere mit trådløse netværks kort.. Har installeret driver til det..
Evt bare en anden måde og aktivere det på..

Håber i kan hjælpe mig..

Med venlig hilsen

Mikkel
Avatar billede oskar Nybegynder
31. oktober 2007 - 23:28 #1
Højreklik på Netværkssteder
Vælg egenskaber
Højreklik på ikonet for den trådløse og vælg Aktiver.
Avatar billede haverslev Novice
01. november 2007 - 08:10 #2
Har du installeret alle bundkort driverne (chipset)først og derefter driver til wireless kortet.
Nogen gange kan det være deaktiveret, så kan det være nødvendigt at gå i Enhedshåndtering og aktivere det.
Start > Kontrolpanel > system > Hardware > knappen Enhedhåndtering
Find Netværkskort og h-klik på dit wireless kort og aktivere det
Avatar billede toki Nybegynder
28. december 2007 - 21:37 #3
intet virker.. skod billig pc...
Avatar billede oskar Nybegynder
29. december 2007 - 12:05 #4
Du er nok desværre nødt til at geninstallere Vista (ØV), det ser endnu engang ud til at være en af de mange maskiner, der ikke kan køre med andet end Vista.