Avatar billede toki Nybegynder
31. oktober 2007 - 23:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen batteri indikator

Jeg har lige installeret windows xp sp2 på en asus ASUS X51R.
Men der ligger ingen batteri indikator i nederste højre hjørne..
Nogen der kan hjælpe mig med at få sådan en frem..

Jeg har også et problem med at genvejstasterne ikke virker.. jeg kan ikke installere programmet til det, problemet ligger i at jeg ikke kan aktivere mit trådløse netværks kort.. Har installeret driver til det..
Evt bare en anden måde og aktivere det på..

Håber i kan hjælpe mig..

Med venlig hilsen Mikkel
Avatar billede toki Nybegynder
31. oktober 2007 - 23:17 #1
Drop det nederste spørgsmål opretter det i et nyt..
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2007 - 02:45 #2
Mener man kan få den frem under strømstyring i kontrolpanelet. Er der kryds i vis ikon i proceslinje?
--
M.v.h. Dennis Ø
Avatar billede a1a1 Novice
01. november 2007 - 03:03 #3
installer drivere/programmer der fulgte med ;o)

Hvis du ikke har dem på cd, så bliver du nød til at; downloade det, brænde på en cd (eller en usb nøgle) og installere
(hvis dit "normale" netværks kort virker så prøv at sæt det i, og gå på windows update)
Avatar billede a1a1 Novice
01. november 2007 - 03:09 #4
-> popscs, jeps, jeg havde ikke den før, men nu har jeg ;o)

strømstyring i kontrolpanelet, vælg advanced (der er "always show icon on the taskbar")
Avatar billede toki Nybegynder
28. december 2007 - 21:36 #5
intet virker har afleveret den med uforrettet sag