Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2007 - 22:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Klippe i starten af AVI film.

Hey.
Jeg har en film på min pc som er i avi. format.
Jeg skal have klippet ca. 3-5 sek af starten fra filmen, men når jeg prøver i movie maker bliver det bare i slutningen den fjerne det.
Nogen der kan forklare eller linke til en god guide der viser præcis hvordan man gør.
Eller evt. linke til et andet godt freeware program jeg kan bruge?

På forhånd tak.
Avatar billede trav4u2 Novice
01. november 2007 - 01:58 #1
Når det er starten du skal justere kan du gøre sådan (Movie Maker):
http://www.windowsmoviemakers.net/Tutorials/HowToEditVideo.aspx

Punkt 3: Trimming the ends of clips (vha. Tidslinjen)
Avatar billede christopher99 Nybegynder
01. november 2007 - 15:02 #2
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2007 - 20:57 #3
trav4u2: Det hjalp ikke rigtigt det der:

christopher: Når jeg har gemt programmet og prøvet og fjerne de første 3 sek af filmen som jeg vil, også ville gemme siger den: virtualdub.exe not found, check settings
Avatar billede zagger Juniormester
02. november 2007 - 22:56 #4
VirtualDub er rigtig god til både at redigere og konvertere videoklip.

http://nemli.dk/hent.php?navn=VirtualDub
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 22:24 #5
Lukket