Avatar billede kicker Nybegynder
31. oktober 2007 - 21:28 Der er 4 kommentarer

Slå mikrofonen fra i højtalerne.

Jeg står og har 2 problemer, det første er at jeg selv kan høre alt det jeg siger i mikrofonen i mine højtalere, det vil jeg gerne have slået fra.

Det andet er at alt den lyd der bliver afspillet, kan mine venner også høre, når jeg snakker over skype, det vil jeg gerne have slået fra, og jeg ved at det ikke er fordi at jeg har skuet op for højtalerne, den går direkte igennem til dem, og det vil jeg ikke have...
Avatar billede perj Nybegynder
31. oktober 2007 - 23:25 #1
Dobbeltklik på højttaleren nede til højre i proceslinien. Nu kan du slå mikrofonen fra i det nye skærmbillede der popper op.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2007 - 02:49 #2
Dobbeltklik på højttaleren nede til højre i proceslinien, tryk indstilling --> egenskaber og vælg "indspilning", tryk "OK". Der sætter du kryds i "vælg"-boksen under mic'en

- Dennis Ø
Avatar billede tramm Nybegynder
01. november 2007 - 08:28 #3
Det kan også være hvis du bruger et onboard lydkort at du står til at direkte kunne "høre dig selv" - Det er der nemlig på mit, og det er død frustrerende hvis det kommer på... Hvilket lydkort bruger du?
Avatar billede kicker Nybegynder
01. november 2007 - 12:36 #4
Bruger ikke noget lydkort, bruger det som er indbygget i bundkortet. Det er en Asus pb5-e

Jeg skal også lige sige at jeg bruger windows vista home premium.

Men altså, det er fordi jeg lige har sat ny harddisk i, så jeg skulle installere windows igen, og nu er de 2 problemer der, før var de der ikke. Så ved (bare ikke hvordan), at det kan slås fra...