Avatar billede greengoblin Nybegynder
31. oktober 2007 - 20:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spil: The Settlers - Rise of an Empire ?

Jeg har fået mig The Settlers VI- Rise of an Empire, det er belvet indstaleret og det hele men når jeg går igang med at spille det, kommer jeg ind i banen og der er intet map, det er helt sort, der er ikoner og det på skermen. Nogen der ved hva' der er galt?
Avatar billede baxos Nybegynder
01. november 2007 - 17:01 #1
Lever din computer op til kravene?
Avatar billede greengoblin Nybegynder
01. november 2007 - 19:10 #2
baxos:

Ja, det gør den.
Avatar billede miss-g Seniormester
02. november 2007 - 17:35 #3
Prøv at tjekke om der er findes opdateringer til spillet (som retter evt. fejl). Sådanne hedder tit en patch
Avatar billede greengoblin Nybegynder
27. august 2008 - 21:18 #4
ja
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2010 - 09:41 #5
reinstaller det evt. som miss-g skriver hent en patch til det .. men først så reinstaller det .. kommer du ind i menuen .. så gå ind i options og tjek instillingerne der .. måske hjælper det ;)