Avatar billede peterjorgen Nybegynder
31. oktober 2007 - 14:50 Der er 1 kommentar

USB og DVD drev virker ikke på Acer Aspire 5023

Hej jeg har fået et problem med min bærbare Acer...
Når jeg i sætter en USB-stick i en af portene, kommer der en dialogboks op om siger -> Åbn mappen for at vise filer, eller foretag intet. mere eller mindre som der normalt gør når man isætter en stick..
men når jeg så beder om at opne mappen for at vise filer skriver den -> H:\ er ikke tilgængelig - adgang nægtet...
Men jeg ved at sticken virker, det gør den på alle andre pcere.
Derudover kan jeg heller ikke bruge mit DVD-CDROM drev, der er en "adganf forbudt" cikel hen over, og der sker intet hvis jeg isætter en skive..
Hvad er der galt her, eksperter? Det er sku ikke nemt at lave noget, hvis man ikke kan åbne sine filer..
Avatar billede peterjorgen Nybegynder
29. december 2008 - 22:11 #1
død