Avatar billede peterpeter Seniormester
30. oktober 2007 - 10:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indsætte tekst i Flash animation - hvordan

Hej Alle

Jeg har forelsket mig i dette BilledeGalleri ->
http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/

Jeg syntes det er det flotteste free script der er på markedet...

MEN - Jeg vil gerne indsætte noget tekst oven over "SimpleViewer" reklamen nede i højre hjørne ???

Jeg vil selvfølgelig ikke slette "SimpleViewer" reklamen, men lidt højere oppe vil jeg gerne selv have mulighed for at skrive noget !!

Kan man det ??

Skal man kunne Flash eller hvad ??

Jeg kan intet Flash overhovedet - men kan jeg bruge et andet program til at gå ind og tilføje tekst eller .... ??

Er der nogen der kan hjælpe ??

Tak

/Peter
Avatar billede jeepson Nybegynder
30. oktober 2007 - 13:42 #1
Der findes en funktion i flash der importerer en ekstern tekstfil som feks. tekst/tekstfil.txt

loadVariableNum("tekst/tekstfil.txt", 0);

Men jeg tror du er nødt til at få fat i en flash editor der kan lave det du gerne vil have og det kan godt lade sig gøre uden at kunne ekspert flash programmering.

flash.dk er et godt sted at begynde..

Google Flash Editor og der dukker en del gratis op.
Avatar billede peterpeter Seniormester
30. december 2007 - 22:27 #2
OK Tak - Skal du have point må du lige ligge et svar....
Avatar billede peterpeter Seniormester
23. januar 2008 - 09:05 #3
Point venter på jeepson
Avatar billede jeepson Nybegynder
07. marts 2008 - 23:46 #4
test
Avatar billede jeepson Nybegynder
07. marts 2008 - 23:52 #5
Af en eller anden grund mangler jeg muligheden for at give svar  kun kommentar som mulighed    prøver at finde svaret i forum :-(
Avatar billede enya Nybegynder
07. marts 2008 - 23:54 #6
>jeepson: Det er fordi spørgsmålet allerede ER lukket af spørger.. Mvh.
Avatar billede jeepson Nybegynder
12. marts 2008 - 08:37 #7
Se så
    så lærte jeg det :-)