Avatar billede mr.big13 Nybegynder
29. oktober 2007 - 22:17 Der er 11 kommentarer

Design søges

Hey alle sammen!

Nogen som er friske på at lave et ret prof design til mig? vil give flere detaljer hvis der er en. Du skal også have tid og lyst.
Avatar billede mr.big13 Nybegynder
30. oktober 2007 - 12:15 #1
ik nogen designere tilstede?
Avatar billede challenge Praktikant
30. oktober 2007 - 16:50 #2
Hvilket prisniveau ligger vi i?
Avatar billede mr.big13 Nybegynder
30. oktober 2007 - 16:55 #3
ved jeg ik. hvad tager du da? har du msn?
Avatar billede -flow- Nybegynder
01. november 2007 - 17:03 #4
Hvad skal det laves i?
Avatar billede mr.big13 Nybegynder
01. november 2007 - 19:38 #5
hvad mener du? i hvad? altså hvis du mener format, så det format der fylder mindst. men det skal jo også se godt ud. eks. gif eller jpg

har du msn+
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
01. november 2007 - 19:55 #6
Hej !

Jeg kan sagtens lave noget til dig for et mindre beløb, hvis du ikke kræver kodning. Skriv mig evt. en email på sebbenbie@gmail.com .
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
01. november 2007 - 19:55 #7
Du kan også fange mig på msn: sebbenbie@hotmail.com .
Avatar billede mr.big13 Nybegynder
01. november 2007 - 20:00 #8
du er tilføjet
Avatar billede hoeks Nybegynder
01. november 2007 - 23:53 #9
rasmus_hoeks@hotmail.com du skriver bare. Har et par færdige til at ligge allerede.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2007 - 18:59 #10
Jeg ved ikke om du allerede har fået lavet noget eller ej, men jeg er villig til at lave et flot design til dig for en fornuftig pris.
Du kan smide en mail til mig/tilføje mig til msn på admin@u-man.dk

Håber at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
Avatar billede mr.big13 Nybegynder
13. november 2007 - 22:04 #11
Hej alle sammen. Jeg har endnu ikke fået lavet et design, så alle er velkomne til at skrive til dette inlæg, for jeg skal nok svare.