Avatar billede whoot Nybegynder
29. oktober 2007 - 21:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger færdiglavet forum

Halløj alle eksperter!
Jeg er på vild jagt efter et forum som skal se sådan her ud:

-Det skal ligne et phpbb forum, ikke i designet, men at det er emner man skal ind i. Ikke de der hvor man kan se en lang række replys og skal trykke på hvert enkelt.

-Man skal _IKKE_ skulle logge sig ind for at skrive en besked, men man skal kunne bestemme brugernavn hver gang man skriver en besked.

-Designet må godt være meget enkelt, ikke noget fittelihut og smarte kommandoer osv. Det skal være et messageboard og ikke andet.

Udlover 200pts fordi dette er en noget der haster rimelig meget!
Avatar billede whoot Nybegynder
29. oktober 2007 - 21:18 #1
det må meget gerne være ligesom dette:
http://www.hostedscripts.dk/messageboard/board.php?uid=1&show=forum&fid=3
Det eneste problem er, at jeg skal have det på min egen side :)
Avatar billede whoot Nybegynder
30. oktober 2007 - 14:36 #2
sss
Avatar billede bauerdata Nybegynder
30. oktober 2007 - 15:27 #3
Avatar billede bauerdata Nybegynder
30. oktober 2007 - 15:33 #4