Avatar billede knock Nybegynder
28. oktober 2007 - 20:15 Der er 5 kommentarer

BitLord vil ikke downloade!!

Hej alle.
Nogen der ved hvorfor min Bitlord ikke vil downloade?
Har afinstalleret det osv. den vil bare ikk.
Den Forbinder 24/7 - og ja, det ligemeget hvad jeg sætter til download. Torrent filer..
28. oktober 2007 - 20:49 #1
Forsigtig bemærkning: Hvis du ikke får nogle svar kan det være fordi du heller ikke har svaret i dine tidl. spm. -> http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=knock&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

Hvad er det du vil downloade ?
Avatar billede knock Nybegynder
28. oktober 2007 - 20:57 #2
- Jeg undskylder selvfølgelig på jeg ikke har svaret dengang - men det er år tilbage, og det er ændret. :)

Jamen torrent filer.

Jeg kan godt downloade, men så snart det handler om torrent filer så VIL den ikke.
Hverken i BitComet, BitLord eller Azerus eller hvad det hedder.
-Måske er det noget med ICS'en?
Kig her:

Default tracker optimization rules file loaded.
Start Listening at TCP Port:15000
Start Listening at UDP Port:15000
Windows XP ICS Status: cannot find working ICS.<<<<<<<
Avatar billede knock Nybegynder
28. oktober 2007 - 21:37 #3
Nogen? :)
Avatar billede knock Nybegynder
28. oktober 2007 - 22:32 #4
2 timer og 14 minutter har den stået på at download med 0 kb/s :S
Avatar billede knock Nybegynder
30. oktober 2007 - 12:12 #5
Jeg har hentet uTorrent nu.
Nu vil den downloade!
Men - jeg har 8 mbit, men den downloader kun med 5 kb/s :S? - gennemsnitligt.