Avatar billede claude_x Nybegynder
28. oktober 2007 - 12:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Scan enkelte filer eller mapper.

Er det bare mig der ikke kan finde ud af det, eller er det simpelthen ikke muligt at scanne enkelte filer eller mapper med den nye Norton 360 ??

De kan da ikke være rigtigt at man skal scanne hele systemet igennem, hvis man blot ønsker at tjekke én enkelt fil.
I tidligere versioner, og andre producenter, gør det muligt at fx. at højre-klikke på det man ønsker scannet og vælge scan i menuen.

Kan man ikke noget lignende i Norton 360 ?
Avatar billede suzyam Nybegynder
28. oktober 2007 - 13:11 #1
Kender ikke programmet, men der må da være en mulighed under "settings"
28. oktober 2007 - 13:42 #2
... det har altid være sådan at med HøjreKlik på en fil/mappe kunne vælge
[Scan med Norton...]
Sådan burde det da også være med "360" Udgaven ?
31. oktober 2007 - 10:29 #3
???
Avatar billede claude_x Nybegynder
31. oktober 2007 - 17:02 #4
Nej, det er ikke muligt, det er derfor jeg spør'.

Er der en anden måde at scanne enkelte filer og mapper på ??
31. oktober 2007 - 18:10 #5
... jeg har ikke "360" udgaven - endnu.... så....
Avatar billede claude_x Nybegynder
03. december 2007 - 09:45 #6
Nå, men så må jeg jo æde den selv.

Lukker...