Avatar billede joak0334 Nybegynder
27. oktober 2007 - 22:32 Der er 2 kommentarer

Ps3 skærm?

hej eksperter ;P

mit ps3 skærmbillede er ret dårligt. dvs. at jeg mangler ca. 1.5 cm af skærmen både oppe, nede, højre og venstre.
min skærm kan ikke adjuste størrelsen af skærmen når ps3'en er sat til. så? findes der noget det kan ændre det? f.eks zoome lidt ud?
Avatar billede kfz Nybegynder
28. oktober 2007 - 00:33 #1
hvilken skærm bruger du?
Avatar billede desparato Nybegynder
05. november 2007 - 15:11 #2
Prøv at indstille den manuelt, eller at pille ved skærmopløsningen.