Avatar billede runne Nybegynder
26. oktober 2007 - 15:33 Der er 5 kommentarer

Gamer fladskærm

Hey eksperter! Jeg skal have købt en ny fladskærm til mit monster af en computer. Men er lidt usikker på hvad jeg skal vælge, det er jo ikke så tit jeg investere i computer skærme. Jeg har dog fundet en mulighed, og noget respons på den ville være niceness..
I må meget gerne komme med andre foreslag, dog minimum 19" og gerne sort. Er ikke glad for de der bling bling grå skærme.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/TFT-Skaerme/VW222U_(Wupti1).html/

På forhånd tak
Avatar billede runne Nybegynder
30. oktober 2007 - 13:09 #2
Den ser meget fin ud. Men max opløsning er ikke så høj på den. Har du set den jeg har et link til? er den ikke bedre? både med højere kontrast og opløsning.
Avatar billede keenkbh Nybegynder
30. oktober 2007 - 13:16 #3
Jeg synes faktisk det er en lækker skærm du har fundet, dog er jeg personligt ikke til widescreen's... Men det er jo et smagsspørgsmål.

Men set ud fra specs er det en glimrende skærm, og så vil den sikkert også se flot ud på skrivebordet... ;)
Avatar billede keenkbh Nybegynder
03. november 2007 - 16:14 #4
Er du kommet videre i dine overvejelser?
Avatar billede runne Nybegynder
08. december 2007 - 02:46 #5
Ja har købt den jeg har linket til.. Meget tilfreds :) Sry jeg glemte at giv respons. Bruger meget sjældent denne her side.