Avatar billede michaelbs Nybegynder
26. oktober 2007 - 15:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skal denne PDA/mobil unlockes?

Har kig på en lettere brugt HTC 3450 med tom tom 6 eu  og tom tom bluetooth lader. Køber siger den er købt hos telmore og derfor måske kun virker på tdc's net.
Kan det være rigtigt?
Skal den unlockes?
Hvad gør man?
Avatar billede snakeeye Nybegynder
26. oktober 2007 - 17:36 #1
Hvis den er locked på en eller anden måde, og den er over 6mdr gammel, skal du bare kontakte telmore og få unlock kode, dette er gratis. Hvis den er under 6mrd gammel kan det godt være at de kræver et unlock gebyr fordi den bliver unlocked før bindingsperioden er overstået.
Avatar billede michaelbs Nybegynder
27. oktober 2007 - 13:53 #2
ok. takker. svar og få points.
Avatar billede snakeeye Nybegynder
28. oktober 2007 - 00:36 #3
jeg takker