Avatar billede guldhammer72 Novice
26. oktober 2007 - 13:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ting til gratis Webhotel

Hej

Jeg har brug for følgende til et Gratis webhotel:

En admin del hvor jeg kan opgradere plads og trafik til hver enkelt bruger, og hvor jeg kan styre reklamer på mine sponsorer,
og hvor jeg kan se en form for statistik over deres reklamer og
hvor du selv kan styre det hele fra.

En brugerdel, hvor folk kan tilmelde sig, og bestille et subdomæne, og hvor mine kunder skal have mulighed for at købe mere plads, og trafik.

Hvad skal det koste??
Avatar billede g1um Nybegynder
27. oktober 2007 - 10:38 #1
jeg vil anbefale dig at kigge software som cPanel eller Plesk
Avatar billede j4k0b Nybegynder
29. oktober 2007 - 14:18 #2
Jeg kender ikke cPanel. Plesk har jeg dog meget dårlig erfaring med.

DirectAdmin bruger jeg selv, og det spiller bare..
http://www.directadmin.com/
Avatar billede guldhammer72 Novice
29. oktober 2007 - 16:26 #3
Hvad koster DirectAdmin??
Avatar billede j4k0b Nybegynder
29. oktober 2007 - 20:49 #4
vi betaler 100 kr/mdr. for et licens
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. november 2007 - 01:46 #5
j4k0b: Det hedder en licens :)

guldhammer72: Det koster omkring 100.000kr at få det lavet præcis som du ønsker dig, det koster derefter i starten mellem 2 og 3.000kr i drift om måneden og det vokser jo så i takt med antal brugere :)

Hvis det er noget du seriøst er intresseret i skal du være yderst velkommen til at give mig et kald så må vi se på mulighederne, vi er leveringsdygtige i stort set alt du skal bruge :)

Giv et kald på 405 11 627, efter du eventuelt har taget et kig på vores hjemmeside http://www.mc-solutions.dk

Mvh
Mikkel Christensen, MC Solutions