Avatar billede leeche Nybegynder
25. oktober 2007 - 18:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med scrollbar i tabel

Hej Eksperter

Jeg har har et problem med denne hjemmeside: http://www.rasmus.neanders.com/test/ . Hvis man åbner siden i Internet Explorer og gør vinduet mindre, så kommer der scrollbar på tabellen. Der kommer samtidig scrollbar i vinduet. Jeg vil gerne have at scrollbaren i tabellen forsvinder helt, men at scrolbaren i vinduet bliver.

Jeg har virkelig prøvet alt, og jeg har rodet lidt med mit style sheet, men jeg kan ikke se hvor fejlen er.
Avatar billede w13 Novice
25. oktober 2007 - 18:32 #1
Jeg ser ingen problemer i IE7, så det må være IE6, du bruger?
Avatar billede leeche Nybegynder
25. oktober 2007 - 19:32 #2
Der kommer ellers en scrolbar rund om tabellen når man gør Internet explorer vinduet mindre
Avatar billede w13 Novice
25. oktober 2007 - 19:33 #3
Men bruger du Internet Explorer 6 eller mindre?
Avatar billede leeche Nybegynder
25. oktober 2007 - 20:06 #4
Jeg bruger IE7
Avatar billede w13 Novice
25. oktober 2007 - 22:09 #5
Jeg er for dum. Jeg tjekkede siden fra mit arbejde. Og det er dem, der bruger IE6. Doh :P

Nu er jeg hjemme og ser den ekstra scrollbar.

Prøv at rette:

body {
    background-color: #000000;
    overflow-x: auto;
    overflow-y: auto;
}

Til:

body {
    background-color: #000000;
}
Avatar billede leeche Nybegynder
26. oktober 2007 - 17:07 #6
Det virker :-) Igen ekstra scrollbar! Tak for det! Send lige et svar, så du kan få nogle point.
Avatar billede w13 Novice
26. oktober 2007 - 17:10 #7
Ok :)
Avatar billede w13 Novice
26. oktober 2007 - 19:35 #8
Takker for point!