Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2007 - 16:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Title i Style

Hejsa..
Som titlen nok siger:

Kan man ikke gøre så man skrive <title></title> i sin style fil?

Tak på forhånd!
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2007 - 16:08 #1
det var dog ufattelig dårlig dansk :P
sorry men her:

Kan man skrive sin title i sin style fil, så det bliver vist på alle sider, hvis man har linket til det?

.. så skulle den være der :b
Avatar billede enya Nybegynder
25. oktober 2007 - 16:11 #2
Du skulle måske flytte spørgsmålet til en anden kategori også..? Går du fra dette spm. omhandler programmering..?
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2007 - 16:12 #3
/Lukker
Avatar billede mindfreak Nybegynder
02. november 2007 - 11:52 #4
CSS er det programmering? i så fald kan jeg nu kalde mig programmør :)
Avatar billede w13 Novice
02. november 2007 - 11:57 #5
Men det kan nu ikke laves i CSS. Du skal ud i noget á la ASP eller PHP. Og du vil ikke helt kunne undgå at skulle skrive noget ved title i alle dine filer. Det eneste du opnår, er at du kan nøjes med at bestemme, hvad der skal stå, ét sted. Og når du skal rette title-teksten skal du selvfølgelig også kun gøre det et sted.