Avatar billede glacier Nybegynder
25. oktober 2007 - 13:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installering af OSX fra USB harddisk

Hej

Jeg har min Tiger installation liggende som dmg fil.
Jeg vil derfor gerne kunne installere denne fra en extern usb disk.
Jeg har fulgt nogle guides på nettet som fortæller man skal spejle dmg filen over på en partition på usbdisken.
Dette har jeg også gjort, men problemet er at jeg ikke kan få min mac til at boote fra denne usbdisk.
Skal man formatere disken på en speciel måde, med specielle parametre eller som et specifikt filsystem, for at man kan boote fra den?
Avatar billede jjkeller Nybegynder
25. oktober 2007 - 13:06 #1
Så vidt jeg ved, kan Mac'er ikke boote fra USB-drev, kun fra FireWire.
Avatar billede glacier Nybegynder
13. februar 2008 - 09:51 #2
lukker