Avatar billede msbart Nybegynder
25. oktober 2007 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computer nede pgra. forsøg på at få skærmbillede på TV

Jeg skulle prøve at få skærmbilledet fra min pc over på mit TV men fik åbenbart instillet et eller andet helt forkert. Mener at jeg satte den til at klone skærmene. kan ikke huske hvad jeg har sat opløsningen til. I hvert fald er det endt med at der aldrig kom billede på tv'et og min normale skærm gik i sort. Jeg prøvede så at genstarte maskinen men får bare skærmen hvor man skal vælge om man vil åbne windows normalt, i fejlsikrte tilstand, osv. men uanset hvad jeg vælger genstarter den bare computeren og jeg når til den samme skærm.
Er der nogen der har nogle forslag til hvad jeg kan gøre eller skal jeg sende den til en pc-doktor?
mit grafikkort er et Inno3D GeF 8600GT hvis det skulle have nogen betydning.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
25. oktober 2007 - 11:33 #1
Du kan altid give den et forsøg med gendannelse.
Det kan du gøre ved at trykke F8 under opstart, og vælge sidst kendte fungerende konfiguration.
Avatar billede msbart Nybegynder
25. oktober 2007 - 13:18 #2
Det har jeg prøvet men det hjælper desværre ikke.
Avatar billede clausj Nybegynder
02. november 2007 - 02:00 #3
har du prøvet at tage tv´ et af igen genstarte og så se om ikke  det bare er din standardskærm der starter op. Jeg er selv i gang med at forsøge at kloneskærm e og stdig den det kører helt optimalt. Men altå ud med fladskren, såden ikke bliver idenficeret. husk af få lyden med tilbage.

claus j