Avatar billede renelp Nybegynder
24. oktober 2007 - 23:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flytning af emails til ny pc

Hvilken mappe i windows skal jeg kopiere fra min gamle pc hvis jeg ønsker at flytte mine emails til en nye pc og hvad med opsætningen?
Avatar billede a1a1 Novice
25. oktober 2007 - 00:04 #1
Går udfra at du har en "alm. installation" af windows XP (min har engelsk sprog)

C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Outlook

der ligger nogle filer (Administrator skal skiftes til dit brugernavn), kopier dem .pst filen er din postmappe (normalt)
Avatar billede ulbert Nybegynder
25. oktober 2007 - 00:11 #2
Her en en guide tilopsætining af pop3 mail.
http://www.cmsdanmark.dk/default.aspx?pageId=55

Gemme mails

Klik på Outlook-menuen Filer > Importer og eksporter, så starter der en Guide som hedder "Import og Eksport". Ved hjælp af denne guide kan du eksportere dine postmapper og mappen med kontaktpersoner til en fil, og du kan siden hen gendanne disse mapper ved hjælp af funktionen "Importer" i den samme guide.
Avatar billede tonygk Nybegynder
25. oktober 2007 - 09:21 #3
Og husk at vælge pst fil
Avatar billede renelp Nybegynder
06. november 2007 - 21:23 #4
Takker for kommentarer :)

I er velkommen til at sende et svar, hvis I ønsker point
Avatar billede tonygk Nybegynder
06. november 2007 - 21:34 #5
her er mit svar....  ;--))